Om onze slimme boekhoudoplossingen te blijven verbeteren, hebben wij continu contact met onze klanten en partners. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Wat ontbreekt er nog in onze software? Steeds zijn wij op zoek naar antwoorden op deze vragen. Een belangrijke bron van inspiratie zijn administratie- en accountantskantoren, waarmee we regelmatig om tafel zitten. Vorige week waren er bijeenkomsten met groepen kantoren in Friesland en Noord-Holland.
SnelStart is vorig jaar begonnen met het opzetten van gebruikersgroepen in de regio. Vertegenwoordigers van kantoren sparren tweemaal per jaar met SnelStart-medewerkers over actuele onderwerpen en toekomstige ontwikkelingen.
Actueel
Het Referentie Grootboek Schema (RGS), bank- en softwarekoppelingen en het thema online boekhouden/samenwerken kwamen vorige week aan bod tijdens de sessies met kantoren. Hebben we de focus op de juiste zaken? Welke softwarekoppelingen zijn nodig voor de verdere automatisering van de kantoren? Hoe gaan we het RGS inzetten en wat zijn de verwachtingen van de kantoren? Dit soort vragen en mogelijke antwoorden passeerden de revue.
Interactief
Bij de bijeenkomsten met de gebruikersgroep is geen sprake van eenrichtingsverkeer. De kantoren worden door SnelStart uitgedaagd met prikkelende opmerkingen. Kantoren krijgen op hun beurt alle gelegenheid om onderwerpen aan te dragen, input te geven en kritische noten te kraken. Daarnaast is er tijd en ruimte om in kleinere groepjes te brainstormen. De ontvangen feedback en ideeën worden door SnelStart opgepakt en beoordeeld. De wisselwerking tijdens deze bijeenkomsten helpt ons bij het verder ontwikkelen van onze producten.